blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Mavala

Publicerad 2013-06-28 12:15:00 i Nytt

Bonjour!
Igår var jag äntligen och klippte luggen! Slipper jag få huvudvärk av att den ligger i ögonen hela dagen. När jag skulle betala hade de så strategiskt ställt fram ett stort ställ med mavala nagellack. Halva priset dessutom. Först tänkte jag att jag ska hålla mig och inte köpa något. Sen ville jag ha 3, men det slutade med 1.
"hong kong" heter färgen. I affären var den nog mer åt det orangea hållet men nu när det sitter på naglarna är det mer korall - rosa - orange.
 
 
 
 
 
 
Nu har min nya dator anlänt till posten också så den ska jag hämta i eftermiddag. Och imorgon åker vi upp till stugan och då ska jag testa min "nya" kamera, äntligen!
Har ju köpt stativ och fjärrutlösare som måste testas. Kanske med poolbilder?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela