blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

God morgon!

Publicerad 2013-10-22 09:15:33 i Allmänt

Hur mår du idag?

Förmodligen bättre än mig. Jag tror inte att jag har sovit en blund inatt. Börjar kännas i huvudet.
Nils ville äta hela tiden och sen bestämde han sig för att ha lite vakentid vid 4-6 också. 
Nu äntligen har han somnat igen och jag har lämnat de stora på dagis, blir att gå och lägga sig en stund och hoppas på det bästa alltså..:-)

Lägger in lite bilder på dagens som jag tog i farten nyss. Är väldigt nöjd med mina nya byxor..:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela