blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Charktallrik/frukost..

Publicerad 2013-10-21 08:39:00 i Allmänt

 
 
 
Ser inte så dumt ut va?
Detta var en riktig lyxfrukost.
Men det är jag också värd efter att ha bestämt mig för att gå till Ica med barnen i regn och blåsten.
Som tur är så sitter de skyddade i vagnen under regnskyddet och det immade till och med igen vid ett tillfälle så jag antar att det var varmt och gott.
De stora sitter med en kopp ljummen choklad med grädde och minstingen sover. Jag kanske hinner få 5 min och äta? 
 
Håll tummarna för mig!
 
Hur är vädret hos er idag? Snöar det?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela