blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Blodsockermätare

Publicerad 2013-07-01 10:00:00 i Nytt

Idag har jag beställt dessa snygga saker. Så kan jag hålla reda på mitt blodsocker hemma. Mycket smidigt och jag tänker dessutom bevisa för min far vilken diet som är bäst för diabetiker. Inte kolhydratrikt för att undvika fett och äta 10 olika piller för att hålla det på en bra nivå.
Han tror såklart på sin läkare. Men även läkare kan ha fel, särskilt när man rekommenderar den kost som de gör idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela