blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Test av blodsocker omgång 2!

Publicerad 2013-09-30 11:30:00 i Allmänt

Så idag på morgonen testar jag mitt blodsocker igen.
Idag äter jag det jag brukar,

Turkisk yoghurt
Kanel
Nöt och frömusli

Resultatet syns nedan.
Mitt fastevärde låg idag på 5,0 ska tilläggas.

Efter att jag hämtat min äldsta pojk på dagis idag ska vi in på ica och handla lite. Då tänker jag köpa skinka och ost så ska ni få se vad det blir för frukost imorgon!
 
 
Detta värde är ju något helt annat. Det höjs knappt något om än lite. Antar att det är mjölksockret i yohurten som ger en liten stegring. Därför tänker jag äta en hradcore lchf frukost imorgon så får vi se vad det ger för utslag denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela