blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Dagens lunch!

Publicerad 2013-10-17 11:18:00 i Allmänt

Detta blev av resterna efter gårdagens "take out".
Vi hämtade lite mat på kinan, kycklingspett med jordnötssås och ris. Vi valde stekta grönsaker till istället och min man tog även friterade fläskfilébollar med sötsur sås.
Jag har alltid älskat kinamat.
Men när man tänker efter är ju inte det så konstigt med tanke på hur mycket stärkelse som de har i allting.
 
Bäst av allt är väl bananen med sirap och glass.
På nåt sätt måste jag göra en lchf-variant av detta.
Sirapen går ju inte.
Inte heller frityrsmeten. 
Glassen kan man ju göra lchf och så steka bananer i smör istället.
Ja vi får se till helgen helt enkelt vad det blir av det.
 
Dagens:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela