blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Vitaminer!

Publicerad 2013-10-24 09:18:00 i Allmänt

Äter ni något tillskott av vitaminer?
Jag äter fortf av mina gravidvitaminer men tänker byte till "kvinna" eller dylikt när dessa tar slut.
Sen äter jag omega 3 och Vitamin D.
 
Dessa burkar som man köper dom i är ju så fruktansvärt fula. Så jag började leta efter snygga burkar att ha dom i. Det jag hade i huvudet var gamla apotekliknande burkar. Vet ni vilka jag menar?
Jag var på granit och letade på nätet men inget föll mig direkt i smaken.
Så var jag inne på lagerhaus.
Bingo!
Från början var det några läskiga vita skumgodisar i. De slängde jag och stoppade ner mina piller i istället.
 
 
Fint va?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Petras familjeliv - med LCHF och träning

Publicerad 2013-10-24 11:31:48

Jodå jag brukar också äta lite extra vitaminer. Varje morgon tar jag omgeg-3 och D-vitamin och sen på kvällen tar jag magnesium. Inbillar mej att de gör liite nytta i alla fall:).

Svar: Så tänker jag också..:-)
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela