blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Helt yr av allt ammande

Publicerad 2013-09-13 18:55:04 i Allmänt

Idag har Nils varit hungrig. Velat ha mat nästan varje halvtimme. Det blir inte mycket gjort under dagen då inte!
Som tur är så hann jag med en auktion på tradera iaf och fyndade en så fin hunky dory tröja.. 
En svart med en vit stjärna. Ska ta massor av bilder sen. 
Men just nu är jag inte så nöjd med min figur. Jag är i ett jobbigt mellan-läge. Mammakläderna är alldeles för stora och mina vanliga kläder, iaf byxorna är fortf lite väl små. Är nog precis -5kg som gör susen. Så nästa vecka är det strikt lchf som gäller för mig. 


Började lite smått denna veckan men eftersom jag är så törstig hela tiden så har jag faktiskt druckit saft från min mamma denna veckan.
Blev bara -2 kg på vågen så nästa vecka börjar det strikta livet..:-)

Behöver nya böcker nu också. Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela