blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Får se om det fungerar idag.

Publicerad 2013-09-25 12:05:33 i Allmänt

Blir som sagt utslängd hela tiden. Mycket irriterande! Jag har köpt lite roliga saker på sistonde. Men endå är det fynd enligt mig då nästan allting har varit på rea! Tex en supersnygg hunky dory tröja med en stor stjärna på framsida. Love it! Dagarna flyter på. Idag är båda barnen hemma från dagis och Nils har en äterperiod utan dess like. Började kl 23 igår och sen har han ätit varje timme. Jag var tvungen att sätta mig och pumpa nyss för att se att jag hade tillräckligt med mjölk i tuttarna. Men jag fyllde en påse så det kan inte vara några problem där inte. Äppelpaj och grädde står på Olivers önskelista så jag ska leta fram något bra lchf recept och fixa till lite eftermiddagsfika sen.. Tröjan från Hunky Dory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela