blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Skinnjackan.

Publicerad 2013-10-07 05:54:00 i Allmänt

Den är en riktig trotjänare till mig. Har haft den sen jag flyttade hemifrån.
Då var jag så tuff och hade den som vinterjacka.
 
Det hade ALDRIG fungerat idag kan jag säga. Jag är så extremt frusen av mig och dessutom äldre och visare. På vintern krävs det att man har en dunjacka som helst går nedanför rumpan..!
 
Halsduken är ett riktigt fynd från gekås. Inte mycket kläder jag köpt där nere kan jag säga. Mest julsaker och leksaker faktiskt. Men halsduken köpte jag förra året och tycker om den fortf. 59kr kostade den om jag inte minns helt fel.
 
Nu sög det till lite i shoppingtarmen. Gekås snart kanske?
 
Hoppas du får en fin dag så hörs vi..:-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela