blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Så har mamman lyckats!

Publicerad 2013-07-16 18:27:00 i Allmänt

Nu har jag fått både kameran och fjärrutlösaren att fungera! Tjoho! Jag vet inte ens vad jag gjorde för fel. helt plötsligt fungerar det bara. Så nu blir det lite mer kvalitet i bilderna.. Idag var jag hos barnmorskan. Vecka 32 och följande gjordes, kollade: blodsocker: 4,8 mmol Järnvärdet: OK, behöver inte extra i form av tabletter, skönt! Mått på magen: 30, antar att det är i cm? Vikt: 69kg... Här poängterade barnmorskan att man ska helst bara gå upp mellan 9-12kg under hela graviditeten. Jag har alltså gått upp 9kg och på henne lät det som om jag väger mycket?! Jag vägde 73 på INSKRIVNINGEN med Elliot. På torsdag ska jag på nytt ultraljud får kolla med läkaren då vad hon tycker om vikten. Bilder från efter besöket idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela