blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Nu verkar det har vänt..

Publicerad 2013-07-28 09:20:08 i Allmänt

för Olivers del. Han är mycket piggare. Men några utslag är fortf kvar.
Jobbigt det där när man inte riktigt vet vad det är som gör barnen sjuka.

Imorgon börjar en ny arbetsvecka iaf.
Då ska jag börja updatera lite bättre också då inte barnen tar upp all min tid.

På kvällarna läser jag Gary Taubes bok. Går knappt att lägga ifrån sig men eftersom jag har barnen runt omkring mig och är väldigt trött om
Kvällarna går det mycket sakta framåt.
Borde ha vant mig vid den typen av läsning nu iofs!


Igår posade både jag och Oliver lite framför kameran..;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela