blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Bonjour!

Publicerad 2013-07-18 07:02:13 i Allmänt

Vilken arbetsdag jag hade igår! Ett långpass utan dess like, för en gravid trött kvinna då alltså. Kom till jobbet 7,30 och fick jobba till 18,00. Sånt tar hårt. Jag är fortfarande väldigt trött. Fattade ingenitng när klockan ringde i morse. Men nu ska jag snart börja jobba igen. Jobbar 7-10 idag sen ultraljud och sen ska vi upp till stugan. Ska bli så härligt och få bada lite! Klänningen är en vanlig klänning från h&m som jag chansade lite på. Men den var tillräckligt lång och gick ner över rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela