blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Sammandragningar och visad rumpa!

Publicerad 2013-08-09 09:44:31 i Allmänt

Igår tog jag på mig ett par av mina favorit byxor. Gravidbyxor i chinosmodell men något kortare ben. Typ highwater eller vad man kallar dom. Har haft dom genom alla mina graviditeter.
Igår gick dom sönder. Ett stort hål rätt äver rumpan! Och det värsta av allt? Jag märkte ingenting alls. En kollega till mig sa till mig.
Så jag fick åka hem och byta om.
 
Under natten har jag dessutom haft väldigt mycket sammandragningar. Har inte gjort ont alls vilket är ovanligt för jag brukar få väldigt ont av mina sammandragningar som kommer nu på slutet. Jag klagar inte men det är ovant.
Började tänka på om jag skulle behöva ringa mamma som ska vara barnvakt eller ej. Men sen avtog det lite så jag kunde somna om.
Under hela morgonen nu har de fortsatt dock så nåt kanske håller på att hända?
 
Kläderna är från i onsdags, då det var som varmast, ca 28 grader! Tyckte jag klädde mig "luftigt" men så fort jag kom hem hade jag slängt av mig precis allt och duschade nog 2-3 ggr innan jag äntligen kände mig lite normal igen.
Varmt fuktigt väder och gravid är ingen bra kombo alls.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela