blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Fortsätter att vaba..

Publicerad 2013-08-01 11:13:47 i Allmänt

Långsamma dagarna blir när man bara går hemma och tassar runt för att de små liven ska få sova ut och bli av med sin feber.
Idag har jag dock dammsugit hela huset och både tömt och fyllt på tvättmaskinen. Något jag absolut inte ska göra som höggravid. Men så blir det ju endå..

Provade min klänning som
Jag tänkte ha på olivers kalas på söndag. Får se hur det blir med det. Har en tendens att byta några gånger innan det verkligen gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela