blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Oxxo!

Publicerad 2013-10-04 06:46:00 i Allmänt

 
 
Godmorgon!
Allt bra med dig?
 
Igår var vi på middag hos mina föräldrar.
Det är inte så lätt att klä upp sig även om man vill när man vet att det måste gå smidigt att amma.
Så vad jag gjorde var bara att lägga till 2 halsband för att piffa upp min outfit lite.
 
Mamma hade vari så gullig och gjort lchfris av blomkål. Något som jag varit skeptisk till att testa själv då det känts konstigt att äta rå blomkål till maten. Men detta måste jag rekomendera starkt!
Det var så
 
gott! Jag kunde knappt sluta äta.
Detta och en kycklingfile med rosépepparsås och tomatsallad var helt outstandig! Tyvärr har jag ingen bild på detta då jag var alldeles för glupsk och åt upp allt på en gång utan att fota..:-)
 
Det är inte så lätt att klä upp sig även om man vill när man vet att det måste gå smidigt att amma.
Så vad jag gjorde var bara att lägga till 2 halsband för att piffa upp min outfit lite.
Dessa båda är från oxxo. Äldre kollektioner så jag vet inte riktigt om de går att köpa längre.
Tröjan är en gammal oldie but goldie från Filippa K.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Petras familjeliv - med LCHF och träning

Publicerad 2013-10-04 15:10:42

Själv hatar jag långa halsband, men det är snyggt på andra :)!

Svar: Jag har svårt för det också faktiskt. Men ibland måste jag ju använda det jag köpt också..;-)
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela