blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Nya depend-naglar

Publicerad 2013-09-09 12:49:05 i Lchf

Jaha. Då har jag haft tid att fixa nya naglar, ammat, varit i Stadsparken med barnen och sovit rätt mycket. Så nu ska jag försöka ta tag i det här så det blir en blogg av det..

Just nu har jag gått ner 12 kg av 15 som jag gick upp efter invägningen.
Men jag är sugen på att gå ner lika mycket som jag gjorde i höstas. Alltså 7 kg till. Får se hur det går för då tränade jag så mycket men åt också lchf. Får se hur mycket bara lchf kan hjälpa mig just nu för träna tänker jag inte börja göra än på ett tag. Det har jag fått lära mig från de förra att man kan få skador som sitter kvar länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela