blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Nackspärr!

Publicerad 2013-09-18 16:02:34 i Allmänt

Hur lyckas jag? Fick nackspärr idag när jag nös. Varje gång som jag har nyst nu så känns det som om jag ska svimma för det gör så ont..
Gick och la mig efter maten, var inte tänkt att jag skulle sova men så vaknar jag upp helt plötsligt och har sovit i en timma!

Nils ligger bredvid nu och har ätit färdigt. Helt färdig är han sötnosen!
Härligt liv de har i början de små liven. Äta, sova och bajsa..;-)


Nåväl jag kan väl ha roligt för det.
Behövde lite choklad till min bakning så jag har gjort en beställning på leilas general store precis. Älskar de snygga sugrören. Kommer bli fint till Jimmys fredagsdrink minsann..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela