blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Har kommit på att vi är inne i en tillväxtperiod.

Publicerad 2013-09-16 14:41:21 i Allmänt

Blir väldigt krångligt med livet utöver amningen då. Hinner inte med något alls känns det som. Igår hade vi kusinerna över på kalas. Då var det inte så farligt med amningen endå. Och lille Nils var vaken hela 4 timmar i sträck. Vilket fick mig att tro att jag skulle få sova inatt. Men icke, Han ville äta varannan timme ist. Suck säger jag bara. Det går ju aldrig att planera.. Ska lägga en beställning på handla24 nu och även beställa ett snyggt set med burkar från house doctor. Kommer bli så snyggt på köksbänken detta.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela