blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Har jag blivit gammal?

Publicerad 2013-09-27 11:25:00 i Allmänt

Eller har kappahl tagit sig i kragen och lyckats fixa snygga kläder helt plötsligt?
Snälla svara inte på detta för jag tror jag inser vad felet är. :-P
 
Köpte denna snygga tröjan på deras hemsida. Har haft span på ett par jättesnygga camobyxor också men jagvågar inte beställa nu då jag inte vet vad jag har för storlek längre.
Har lite centimetrar som ska bort från höfterna, låren och magen innan jag vågar mig på att beställa byxor igen. 
Leggings och mina jeans med stretch fungerar bra nu.
 
 
 
 
Härligt med Fredag btw, ska iväg och köpa lite blommor tänkte jag. Fredagsblommor är bättre än fredagsgodis. Glöm aldrig det..;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela