blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Test av blodsocker omgång 3!

Publicerad 2013-10-02 06:27:00 i Allmänt

 
Denna gången kom jag ihåg att kolla mitt fastevärde:
 
 
Och här är den underbara frukosten, bestående av ägg, skinka och ost..
 
Ni kanske tror att jag gjorde omelett eller äggröra?
Nixpix. Jag gör såhär ist:
 
 
 
Och blodsockret?
Efter 2 tim var det nästan oförändrat:
 
 
Eftersom detta var så grymt mättande så åt jag ingen lunch senare under dagen. 
Det blev nåt slags mellanmål vid 14 tiden då jag åt avokado och räkröra.
Så detta står man sig på grymt mycket längre än några brödskivor eller yoghurt för den delen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela