blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Lunchen igår..

Publicerad 2013-10-05 16:36:37 i Allmänt

Som utlovat kommer här lite bilder på lunchen igår.
Jag använde frusen lax igår men det blir ju såklart grymt mycket bättre med färsk!
 
1. Bred färskost över bitarna, salta peppra och riv över lite god ost. Jag lyxade till det och använde riktig parmesan på.
 
 
 
 
Grädda i ugnen på ca 250 grader i ca 20 min. igår fick jag ta 35 eftersom bitarna var frusna
 
 
servera med valfritt tillbehör, 
jag hade ostkuber, rödlök, spenat, gurka, sugarsnaps och aioli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela