blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Godis!

Publicerad 2013-10-15 09:18:00 i Allmänt

Nu har de äntligen kommit och svämmar över i fruktdisken. Mina älskade satsumas!
Jag fullkomligt älskar dom. Väldigt mycket surare än clementiner.
Och det sura är det jag älskar allra mest.
 
Barnen älskar dom också, så jag får inte riktigt ha dom ifred som jag hade planerst.
Men men bättre det än vanligt godis.
 
 
 
Just nu har vi kommit hem efter en stressig morgon med en överlycklig Oliver som fick ta sin kick-bike till dagis.
Den står parkerad där nere nu utan lås så jag hoppas verkligen inte att folk stjäl från barnen.
Måste leta efter en snygg hjälm till honom,
livsfarligt att släppa iväg honom på den där!
 
Någon som vet var man kan hitta snygga hjälmar?
 
 

Kommentarer

Postat av: Petras familjeliv - med LCHF och träning

Publicerad 2013-10-15 10:57:42

Biltema kanske? Dom har bra priser i alla fall:).

Svar: Det ska jag kolla upp. Tack!
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela