blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

En dagens!

Publicerad 2013-10-14 10:04:50 i Allmänt

Det här är en riktigt gammal goding från Odd Molly.
Städrocken har den kallats vet jag. Jag har använt min rätt mycket i stugan men har nog aldrig haft den på mig på jobbet.
Inte så konstigt kanske för där har jag ju nästan bara varit gravid de senaste åren och då får man inte plats  denna snygga skapelse..;-)
 
 
 
 
 
Jag beställde för övrigt hem 4 st bågar från favoptik för test så då ska jag fota mig i alla så får vi se vilka som ser bäst ut..
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-10-14 12:35:01

Riktigt snygg!

Svar: Tack!
Annie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela