blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

På väg till stugan!

Publicerad 2013-06-21 10:50:32 i Allmänt


Så härligt, äntligen på väg till stugan.
Oliver är trött och somnar snart. Elliot likaså han bara det att han störs av solen för mycket i ögonen och vägrar ha hatten på sig.

Härligt, härligt med andra ord!

Igår kollade jag runt bland mina favoritbloggar och fastnade för en bild på fina "house of philia". Hur snygga är inte dom zebrajeansen från by Malene Birger?

Kollade länken hon hade lagt dit men 1200kr på rea? Kändes alldeles för dyrt.
Googlade runt lite och hittade tillslut för 775 ist. På kotyr.se
Får chansa lite också. Beställa strlk 26 i dagsläget känns inte så självklart direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela