blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Idag är det ultraljud!

Publicerad 2013-06-20 09:32:08 i Allmänt

 
Ska snart iväg på ultraljud. Bra dag att ta halvdag och dessutom springa iväg lite tidigare.
eftersom jag ska jobba hela sommaren så blir jag sjukt nöjd med såna här små saker..
 
Min frukost idag bestod av grekisk yoghurt, linfrön, sesamfrön och jordgubbar!
 
På jobbet bjuds det på jordgubbar och glass men för min halsbränna och gör att undvika sockret så står jag över idag.
 
Imorgon går jag in i vecka 30! Känns som det har gått så fort denna gången!
 
 
 
 
Note to self, måste klippa luggen igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela