blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Få saker gjort!

Publicerad 2013-06-30 19:42:57 i Allmänt

Herregud vad jag har ont i höfterna idag.
Vi har slipat och målat Olivers tak idag.
Var tvungna att få detta gjort då vi hållt på med hans rum under hela våren. Nu måste det få ett slut och bli klart helt enkelt!
Blir ingen dagens idag då jag sunkat ner mig ordentligt!

Köpt ny dammsugare idag. Alltid bra att ha. Och så var den snygg också. Och vit. Me like..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela