blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Beställarfingret var igång idag.

Publicerad 2013-06-24 12:37:00 i Allmänt

Skulle köpa ny systemkamera men min mamma var så snäll så jag får låna hennes ett tag ist.
Men så behöver vi ny laptop hemma, den vi har har varit ur funktion i säkert över ett halvår.
Jag behöver en att redigera bilder och för att få igång vårt bankid.
Hittade en supersnygg innan, en vit samsung. Ser ut lite som en apple men faktiskt mycket mycket snyggare enligt min smak då.


Sen hittade jag "ett sötare blod" på rean. Den ska jag faktiskt spara lite på. förmodligen kommer vi bo några veckor uppe i sommarstugan och då behöver jag något att läsa.
 
 
Beställde även "Brödberoende" som jag också ska spara lite på. Om jag nu kan. Oftast börjar jag läsa lite bara och sen är hela boken slut..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela