blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Vab!

Publicerad 2013-07-31 10:57:00 i Allmänt

Jaha, så idag blev det att vara hemma för vård av barn.
Elliot är febrig och behöver väl mest vila. Oliver får stanna hemma också. Orkar inte åka iväg och lämna honom idag.
Just det, måste fixa med försäkringskassan också. Inte världens enklaste.
 
Blev inte mycket gjort igår kväll. Kollade på Gary Taubes "why we get fat" på crossfits youtube-kanal. Han är lite rolig faktiskt. Hade väldigt svårt för honom i första intervjun som jag nämnt innan. Men man kan ju ändra uppfattning ibland. Det händer inte ofta men nångång är det ju okej.. ;-)
 
Idag går jag runt i min kropps-strumpa. Så läckert!
 
 
Tights och Linne från Gina om jag inte minns helt fel..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela