blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Korv storganoff gjord av mannen igen.

Publicerad 2013-07-18 10:04:00 i Lchf

Och denna gången hade jag städat bort all ris och pasta så han var tvungen att koka blomkål till oss alla..Och inte har jag tänkt fylla på lagret med pasta heller, konstigt innan var vi helt beroende av att ha pasta i den lådan. Alla möjliga sorter + makaroner. Sen jag städade ur ser den lådan så tom och ledsen ut.Får fylla upp med annat snart. Men svårt att komma på vad..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela