blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Kläderna idag.

Publicerad 2013-07-29 15:52:02 i Allmänt

Oj oj. Att det är varmt och klibbigt att var gravid nu.. Tog massor av "bra" bilder i morse som jag tänkte använda mig av men de blev alldeles för mörka såg jag sen. Får se hur det går imorgon.
Långklänning som höjst upp en bit till ovanför vaderna av magen från Fillippa K och kofta från H&M. Tror att skärpet är köpt i London. Magen den växer iaf och bebisen verkar må bra där inne. Läste 2 kapitel i boken igår. Vill knappt att den ska ta slut! Får se hur många kapitel det blir ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela