blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Inte så pigg idag.

Publicerad 2013-07-12 17:55:31 i Dagens

Dagen började jättebra. Skönt väder och after work att se fram emot. Sen efter frukosten på jobbet. Vid ca 9:30 började en molande värk komma och gå. Vid 10:30 var jag tvungen att gå till ett av våra vilorum och ligga på sidan och bara pusta. Efter en kvart kände jag mig dum och gick och satte mig för att jobba.
Men det tog kanske 5 min sen var jag helt svettig av alla värkar.
Sen åkte jag iväg för lunch med barnen och Jimmy. Trodde att det kanske skulle bli bättre om jag kom ifrån stressen på jobbet.
Men det kändes bara som om
Det blev värre.
Nu är jag hemma och tar det lugnt iaf.
Fått några Alvedon och är beordrad vila från förlossningen.
Får vi se hur denna dagen slutar!

Igår fick jag min lilla, med betoning på lilla klänning från h&m.
Trodde kanske att det skulle gå även om det inte är en gravidklänning.
Men eh, nej.
Får bli efter förlossningen kanske. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela