blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

En dagens och molande värkar.

Publicerad 2013-07-09 13:41:00 i Dagens

Idag sitter jag på helspänn. Igår började det med lite molande värk, typ mensvärk. Idag har det blivit lite intensivare.
Blir helt hypad av detta.
Är ju bara i vecka 32 än så länge så det är inte dags riktigt än ju!
 
I morse studsade jag upp och gillade inte alls det jag hade lagt fram tills idag. så jag började riva efter något annat.
Kjolen är från H&M och toppen från Odd Molly.
Det är inte mammakläder och nu känner jag hur det stretar emot lite väl mycket kanske, och toppen går inte hela vägen över magen heller.
Ja ja. Det fick bli såhär idag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela