blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Vad händer här då?

Publicerad 2013-08-18 14:59:32 i Allmänt

jag går bara och väntar på att lilleman ska komma till världen. Känner efter hela tiden och just nu har jag molande värk och ryggont. Lite som vid mens. Men det har varit i några dagar nu. Jag var själv helt säker på att han skulle komma vecka 37+1 som de andra två. Han har väl ingen brådska direkt som jag har..:P
Som det ser ut nu kommr jag inte hinna blogga så mycket framåt men jag kommer nog endå passa på att lägga in några mobilinlägg med magen. 
Blodsocker och kost kan jag ju alltid skriva om senare men just graviditeten kan ju bli lite svårt.
Därför får jag passa på nu tycker jag så blir det annat innehåll framöver sen..:-)
 
Dagens bilder 37+2!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela