blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Då går jag in i Vecka 35+0 alltså Vecka 36!

Publicerad 2013-08-02 08:56:00 i Allmänt

Då är det bara 2 veckor kvar till min egna beräknade födsel. Båda mina pojkar har fötts i vecka 37+1 så jag tror på den trenden.
Som sagt kalas på söndag. Klänning nr 2 testades idag.
 
 
Imorgon ska jag fokusera lite mer på blodsockret. Tänkte ta en dag och testa varannan timma. 
Mest för att det är kul men också för att se hur mycket mitt blodsocker påverkas på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela