blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Äntligen fredag!

Publicerad 2013-08-23 21:27:14 i Allmänt

Usch en sån vecka vi har haft hela familjen.
Jag har värkar från och till men de klingar alltid av.
Barnen har haft feber, Elliot tandsprickning och Oliver hade förmodligen någon förkylning som behövdes "febras" ut. Jimmy var den som i min teori kom hem med allting för i måndags var han hängig och hade ont i halsen.
Var väl tur att den lille i magen inte ville komma just denna veckan då.
Det är alltid en mening med allt i slutändan..


Ny färg på naglarna fixade jag efter duschen idag. Annars inget nytt tyvärr.
Magbilderna tog slut när energin tog slut så det får jag rusta med imorgon tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela