blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Kollar in nya glasögon..

Publicerad 2013-10-14 07:06:00 i Allmänt

God morgon!
Känns allt bra med dig idag? Är du pigg?
 
Jag tror att jag blivit lite förkyld igen.
Förskolan är allt bra härlig med sina smittor.. 
 
För några veckor sedan tog Elliot sönder mina glasögon så jag har använt ett par gamla. De funkar väl men de är repiga så minsta lilla ljus på kvällen gör att det bryter fel i glaset.
Ni som har brytningsfel förstår nog vad jag pratar om..
 
Igår började leta lite på nätet. Har fastnat för pilotmodellen. Vill inte ha så stora bara. Någon som vet var det finns mindre? 
 
Hittade en modell på favoptik:
 

Fina, eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela