blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Bon Matin!

Publicerad 2013-07-05 08:01:02 i boktips

Idag känner jag mig lite piggare!
Fortf ont i halsen och snorig dock. Men är det såhär så går bog dagen fort idag.

Läste klart boken igår. Har ju sparat så mycket jag kan.. Men nu får jag börja på "bröd beroende" ist. Ska bli mycket intressant. Jag läser ju om exakt samma saker men skrivna av helt olika personer med olika bakgrund och yrken.
Konstigt nog kommer alla fram till samma sak..
Att vi ska skippa kolhydrater och på detta sättet leva ett hälsosammare liv!



Min kamera är nu äntligen laddad där hemma! Men nu fungerar ju inte fjärrutlösaren bara för det.
När ska jag få lite flyt?

Fick bli mobilbilder från toaletten på jobbet idag bara för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela