blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Blir utslängd hela tiden..

Publicerad 2013-09-24 21:12:27 i Allmänt

Har försökt updatera bloggen flera gånger idag via datorn med fina bilder. Men nej det vill sig inte alls.
Verkar bara fungera från telefonen.
Ja ja, jag gör nytt försök imorgon. 

Idag var vi en sväng på Ikea och testade en ny madrass till mig. Den jag har idag är alldeles för hård och det är dags att byta nu lagom tills nya sängen kommer.
Vi har faktiskt inte valt färdigt riktigt än men det lutar åt något i svart!

Vi köpte även en stor plastig påse som vi ska ha pantburkar i. Vi dricker väldigt mycket Ramlösa i denna familjen. Tack vare mig som sålde vår sodastreamer. Jag fattar fortf inte vad det var för ryck jag fick..?

Vi köpte även 2 tavlor inne på gallerix. 
Lite synd att det inte var en av de butiker som skulle gå i konken. Jag var ute efter att fynda ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela