blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

En dagens.

Publicerad 2013-06-24 16:06:00 i Allmänt

Det är inte många mammakläder jag har i min garderob. Byxor och jeans har jag köpt. annars försöker jag bara köpa extra långa tröjor,t-shirts och linnen.

Därför är jag förvånad över mig själv som har endast mammakläder på mig idag!

Linne från gekås, byxor från h&m och ett par jättefins nya skor från h&m som tyvärr inte var med på bilden.
Lägger upp en separat bild på dessa senare.

Bilden är tagen inne på toaletten inne på jobbet.
det är den bästa spegeln jag har just nu att tillgå.
Men, jag har beställt en fjärrutlösare till min systemkamera som kommer vilken dag som helst nu. Då minsann ska jag väl få till lite bättre bilder..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela