blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Bonjour!

Publicerad 2013-06-25 09:35:00 i Allmänt

Vilken underbar morgon!
 
Sovmorgon, till 06,30 inte varje dag det är så minsann när man har 2 små. Solen är framme och det är redan 18 grader varmt.
 
Började dagen med att betala räkningar, men med frukosten på sidan av och solen i ansiktet kändes det inte lika jobbigt.. Någon mer än jag som verkligen tycker om att betala räkningar?
Jag och min man har ett system där vi går igenom alla räkningarna och sen delar vi upp det på hälften så vi betalar hälften var. Grejen är den att jag alltid frågar min man om jag får betala hans sen iaf(via hans konto, men endå).
Tycker att det är jätteroligt. Särskilt nu när vi båda har full-lön och inte försäkringskassan. Med försäkringskassan inblandade kan till och med jag tycka att det blir lite deprimerande. Tyvärr.
 
 
 
Mina kläder idag är leggings från Lager 157, Klänning och linne från H&M, kofta från By malene och skorna kör vi på samma som igår.
Köpte mig ett par nya please-jeans igår. Ska bli såååå spännande och se om jag kan dra upp dom över knäna nu innan förlossningen. Har nämligen beställt xxs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela