blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Så trött man kan vara!

Publicerad 2013-07-11 07:50:00 i Recept

Igår orkade jag inte med någonting alls.
Jag var på jobbet. Men mest som en zombie. Tror jag sov högst 3 timmar nämligen. Så igår somnade jag i soffan framför barnprogrammen och sen gick jag och la mig.
Fanns inget roligt att rapportera där inte!


I förrgår gjorde jag kokostoppar iaf.
Jimmy stod ute och grillade så jag plockjade fram de ingredienser som jag hade tänkt använda.
Kokos, ägg,smör,vaniljpulver

Rörde i ett ägg i den kokosen jag hade, lite nallat från en helt ny så det var väl 175 gram i kanske
Smälte 50 gram smör och hällde i.
Rörde runt allt med lite vaniljpulver.
Sen lät jag det stå att svälla en stund.

Konsistensen var lite smulig så jag tog 2 skedar och klickade ut på plåten.
Sen fick de gräddas i ugnen på 175 grader i ca 15 min.

Idag, bara 2 dagar senare har jag tänkt smälta lite choklad och ringla över dom också. Så bild kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela