blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Lite nytt som jag beställt.

Publicerad 2013-07-21 07:17:00 i Allmänt

Beställde 2 nya böcker eftersom jag är klar med de andra 3. Fast jag skulle ha det på min "semester" så har det fått bli kvällslektyr ist. Finns ju inget att kolla på om kvällarna på tv endå. Så jag läser och min man han spelar hockey på sin xbox. Funkar helt okej. Ibland har jag högläsning med något jag tycker att han ska veta om. Inte för att jag vet om det fastnar eller inte. Men det är värt ett försök. Första boken:
 
 
 
Såg en intervju med honom i veckan på youtube av Andreas Eenfeldt. Först tyckte jag att han var lite ... konstig? Väldigt amerikansk, "all over the place" Men ger man honom en chans så är han väldigt smart och tillslut blir de där egenheterna väldigt roligt att titta på. Jag tycker dessutom att han är väldigt lik Owen Wilson. Både till talet och utseendet. :-)
Här är intervjun för den som är intresserad:
 
http://www.youtube.com/watch?v=l59YyXpCT1M
 
 
 
Andra boken är den här:
 
 
Är väl en del i det hela sammanhanget med lchf och kolhydrtaer som jag inte riktigt fått ihop eller kan förklara än.,
Varför behöver man "kolhydrat-ladda" exempelvis? Hoppas att få svar genom att läsa denna boken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela