blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

En dagens.

Publicerad 2013-07-11 14:35:00 i Allmänt

Jag trodde att jag skulle känna mig jättepigg idag när jag endå sov mer inatt. Men det tar på krafterna även om man bara är upp 2 ggr och kissar ist för 4-5. Kläderna idag är från h&m och gina tricot. Klänning från hm i stark rosa, fast på bilden ser jag att den ser ut att vara någon form av neon-orange! Leggings från gina och skor från converse. Halsbandet är egentligen ett sånt där långt som man ska ha dinglandes på magen men jag blir så irriterad av det så jag har snört ihop det några varv ist. Från oxxo.
Magen på denna bilden är helt sne, sådär har han legat i magen ett tag idag. Sover väl så gott så det är dumt att röra på sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela