blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Slemproppen har lossnat..;-)

Publicerad 2013-08-12 08:36:43 i Allmänt

Hur mysigt kommer inte detta inlägget bli?
Men nej inga detaljer eller liknande. Den åkte ner i toan i fredags och sen dess har jag haft panik, varit hur lugnt som helst, kännt efter för minsta lilla och varit helt hysteriskt.
Har knappt kunnat äta något under hela helgen.
Spå nu vet ni varför jag håller mig borta lite. Ska försöka hinna med några sista magbilder. För jag antar att det är så man ska tänka? Att det snart är dags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela