blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Ny säng på G!

Publicerad 2013-08-29 11:25:00 i Allmänt

Så vilken ska man välja?
Först var jag bara ute efter att köpa en så mjuk som möjligt.
Jag har googlat runt lite, kollat ikea, sleepo och jysk.
Har 3 kandidater. Vill ju helst ha Höie sängen såklart som är ställbar. Herregud vad skönt det hade varit!
Jag försöker intala både mig och min man att den måste ju såklart vara bäst för oss. Men vi har inte ens TV i sovrummet, och äter ALDRIG,ALDRIG, ALDRIG i sängen. 
MEN, vid amning hade den varit sååååå bra. Ska man köpa den bara för det?
 
 
FRån Höie/Jysk
 
Från Ikea:
Från Sleepo:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela