blodsockermamma.blogg.se

En blogg om blodsocker, low carb, lchf, paleo, inredning och mode!

Dagens måltid!

Publicerad 2013-08-26 14:18:35 i Allmänt

Det blir knasigt här inne på bloggen nu. Men jag har pinvärkar och orkar inte med så mycket på dagarna. Dessutom har jag skaffat mig en ny mobil. Gått från Iphone till Samsung så mobilinlägg har jag inte förtsått mig på riktigt än. Men det kommer.
 
Jättefint väder ute idag och jag bara sitter inne och försöker röra mig minsta lilla. För så fort jag rör mig kommer pinvärkarna eller sammandragningarna. Kul liv men jag kommer önska mig tillbaka till det här slappa sen. Så mycket vet jag sen tidigare bebisar..
 
 
 
 
Dagens måltid blev iaf Stekt lax med sugarsnaps, gurka, tomat och en sås gjord på avokado, majonnäs och turkisk youghurt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie

Efter år av försök och aldrig lyckats bli med barn slog det till ordentligt när jag la ner vete och socker, började träna och fick en helt ny livsstil. Nu är jag mamma till 3 pojkar och lycklig, trött och väldigt nöjd..:-)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela